wtorek, 6 maja 2014

Ale o co chodzi?


Moi kochani,
blog liczy już kilku członków. Mamy aktywnych i tych mniej aktywnych, ale nie o to się rozchodzi. Ostatnio na blogu pojawiło się niemałe zamieszanie i nie do końca wiem czym jest to spowodowane. 

Sytuacja: wstawiłam opowiadanie, które było kontynuacją innego. Jakiś czas po tym, na to samo opowiadanie dostałam jeszcze ze trzy kontynuacje... 
Druga sprawa: jakim cudem postaci się teleportują i są w dwóch miejscach na raz? :D Jeśli znacie na to sposób, to ja go chętnie poznam. Sztuka teleportacji w takich warunkach jest bardzo przydatna...

Bardzo proszę Was o uważne czytanie i nie wprowadzanie niepotrzebnego bałaganu :). Mam nadzieję, że nikogo tym postem nie uraziłam. Miałam na celu jedynie ukazanie problemu, który moim zdaniem na dłuższą metę, może rozwalić bloga i spowodować irytację. 
Ja nie jestem bogiem i tak jak każdy człowiek mogę się pomylić. Czasem nie zauważę błędu lub niezgodności, wtedy bardzo proszę o wskazanie go i na pewno wszystko poprawię ;).

Życzę Wam miłego i owocnego w natchnienie wieczoru ♥


2 komentarze:

  1. Udzielałabym się częściej ale nikt nie ma chęci odpisywać na moje opowiadania/ Rose

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak możesz to dogadaj się z kimś ^^ Ja aktualnie jestem trochę zawalona i nie kontroluję wszystkiego ;)

      Usuń